2012-11-08
 12:43:00

Mani på rött

Jag HATAR rött, så är det bara! Jag är helt enkelt en rosa tjej! Men så här års, när det börjar närma sig jul, får jag mani på röda klänningar… Varenda år letar jag efter klänningen med stort K till jul men lyckas ju aldrig hitta den eftersom jag HATAR rött… I slutändan så köper jag oftast nån klänning som är okej, har den på mig på julafton och kanske på jobbets julfest men sen blir den aldrig mer använd… I år hade jag bestämt mig för att inte ens titta åt nått rött plagg alls, har en jättefin svart klänning som jag inte använt ännu som jag tänkte ha på både julfesten och julafton, men vad gör jag?! Jo jag letar även i år! Har kollat H&M, Nelly, Bubbleroom, Tradera, Bonprix, osv… Men klänningen med stort K finns inte i år heller! Nu gäller det bara att försöka låta bli att köpa en okej klänning bara för att, har ju min svarta!!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: