2009-12-21
 12:38:25

Effektiv söndag!

Ojojoj, vad jag var effektiv igår! =D

Pappa kom förbi å hjälpte mig få upp vår nya lampa som nu sitter över matsalsmöbeln i vardagsrummet! Så snyggt!!! Bild kommer så fort vårt internet funkar igen! Ska iväg å köpa sladd idag så jag kan koppla in den! =)

2 maskiner vart tvättade. Jag tog en vals med dammsugaren. Dammtrasan vart motionerad. Städade klädkammaren gjorde jag oxå. Disken togs hand om.

Sen den andra roliga, STORA grejen som äntligen blev gjort var att granen kom på plats! =D Så vackert och mysigt! Har massor av glitter, pärlor, kulor och glam i granen i år! Den vart verkligen vacker! =) Även på denna kommer bild så fort vårt internet funkar igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: