2009-12-30
 09:12:36

Eyelashes! =D

Köpte nya lösögonfransar igår! Riktigt fina! Så otroligt mycket finare än H&M's!



Däremot så tänkte jag att det var en bra grej att köpa en klok tub med lim till dessa oxå men jäklar vad sur jag vart när jag kom hem... Kolla in kartongen noga:

Står det nåååååågonstans att det är vattenfast??? Nej, inte vad jag kan se iaf! Men när jag öppnade kartongen när jag kom hem så ser tuben ut så här...:

Ser ni att det står WATERPROOF högst upp?!? Kunde det inte vara en bra idé att skriva ut det på kartongen oxå??? Jag vill inte ha nått vattenfast då jag inte har någon rengörning för vattenfasta produkter! Så nu verkar det luta åt att jag måste in å byta den senare i eftermiddag... Först ska jag träffa upp Malin vid Maxi direkt efter jobbet för att handla till nyårsmiddagen! =) Sen blir det väl att pipa in till Åhléns å byta det där förbannade limmet!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: