2009-12-09
 17:29:06

Fikabesök å klädprovning!

Malin har varit här i eftermiddag å fikat lite, vi drack glögg å åt av mina hemmabakade bullar... =) Jag gillar mina bullar, måste baka flera... =D
Sen vart det klädprovning för Malins del, hon ska på julfest med sitt jobb på fredag och har lite svårt att hitta nån outfit som känns lagom rockig! =D Hehe... Hon fick låna hem ett par plagg av mig plus en stoooor ros att kanske dekorera en klänning med... =) Vi får se vad det blir... Så pratade vi olika sminkningar, håruppsättningar och dylikt... Jag vet veeeeerkligen inte hur jag ska göra med mitt hår på lördag när jag ska på julfesten med mitt jobb... Gah! Tur att Malin finns! Hon har lovat att hjälpa mig! =D OM hon orkar stå på benen på lördag vill säga! ;D Hehe... Som vanligt har jag varit kass med kameran... Men nu ska jag strax iväg ut till Barlingbo på tårta å kaffe för att fira utmärkelsen av "Årets socken"... =D Ska ta med kameran då, jag lovar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: