2009-12-05
 12:13:35

Gårkvällens tjejfest!

Åh så roligt vi hade! =D Det måste vi göra om snart igen!

Menyn såg ut så här:

Förrätt
Toast med basilika, körsbärstomater, vitlök, lufttorkad skinka och chiliolivolja.

Varmrätt
Fläskfilémedaljonger, bacon, champinjoner med gräddsåstäcke och pressad potatis.

Efterrätt
Pannacotta med kexbotten och hallon/jordgubbssås

Tyvärr kom jag inte ihåg att ta några bilder på maten men jag kan lova att det var gott!!! =D Sofie hade med sig ett jätteskoj spel som egentligen gick ut på att ställa en jäkla massa frågor till varandra, riktigt kul och jisses vad man fick lära sig mycket om sina vänner! =D

En bild säger mer än tusen ord så här har ni många tusen ord! =D

Tack brudar för en underbar kväll!!! Som sagt det gör vi om!!!


Malin

:) dET VAR TOPPEN KUL! Jag länkar ifrån min blogg hit...jag orkar inget skriva...haha...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: