2009-12-18
 15:19:47

Hoppade kartong under telefonsamtal...?

Pratade med söta, goa, lilla Kakan precis...

Här är hon tillsammans med sin man, Ebra!
Under samtalets gång så började det låta väldigt mycket och underligt från köket... Studsade upp ur stolen och ut i köket för att kolla vad fasen som försigick... Först ingenting... Men efter en liten stund så började kartongen med min nya lampa till vardagsrummet att hoppa...

Mycket underligt... Med ett litet frågetecken över mitt huvud så öppnade jag kartongen å gissa vad jag hitta!?!
Hehe... Nej ingen liten Gremlins men nära! Dock mycket sötare!!! =D

Min gosiga Miranda hade hittat sig ett gömställe... Packade ner henne igen efter jag konstaterat vad det var! =D


Malin

haha...vad rdd jag hade blivit (?) hahaa..



PUBLICERAT: 2009-12-18, 16:21:19 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: