2009-12-21
 11:55:11

Jag lever!

Hehe, jag har inte gått upp i rök eller nått likande! Mitt internet där hemma är tvärdött bara... Astrist men så är det... Känner mig VÄLDIGT avskärmad från omvärlden! Märker hur mycket man faktiskt sitter vid datorn nu när man inte kan använda den... Många gånger under helgen har jag gått in å satt mig vid datorn för att snabbt komma på att "Nej det funkar ju inte..." Ringde å pratade med Comhem för en stund sedan och trots att felet pågått i 3 dagar så kan du inte säga vad som är fel... Får till svar att "Vi försöker lösa problemet så fort som möjligt"... Men hallå, efter 3 dagar så känns det som om så fort som möjligt redan har varit för lääääääääänge sen!!! Grrrr...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: