2009-12-28
 12:49:54

Julafton x 3...

I år har vi firat julafton 3 ggr... Ojojoj...

Först ut var det vanliga julafton den 24/12 hemma hos oss tillsammans med mamma och Åke. Mycket god julmat, fina klappar och lite spel.

Juldagen firade vi jul hemma hos pappa, Åsa och mina bröder. Vi grillade, öppnade paket, Stefan lekte med barnen och så satt vi å umgicks lite... Tyvärr fick jag världens jäkla migränanfall så vi var tvungna att åka hem tidigt... Jag hann knappt inför dörren hemma innan jag stöp i säng! =( Riktigt trist för jag var laddad för en trevlig kväll ihop med pappa och Åsa!

Annandag jul firade jul återigen med mamma och Åke men oxå med Åkes barn. Vi åt god julmat igen, delade lite klappar och satt å pratade en stund innan Åkes barn åkte hem igen... Jag, Stefan, mamma och Åke fortsatte dock kvällen med kortspel, dricka, musik och "lite" nattamat! Kl 3 gav vi upp och trampade ut till vår lilla Bula för lite sömn! =)

Eftersom jag inte har någon tillgång till internet hemma ännu så får julbilderna snällt komma i ett eget inlägg så fort Comhem bestämmer sig för att fixa problemet! Grrrr...
Känns som om det kommer att ramla in en hel del bilder så fort mitt internet fungerar igen! =)


Malin

surt då att man bara kan lägga in en bild i taget med blogg.se



PUBLICERAT: 2009-12-28, 18:54:17 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: