2009-12-03
 10:44:45

Lip colour!

Äntligen har jag hittat en färg jag trivs med! =D Jag fick ett prov från The Body Shop på två olika läppstift av Ewa för ett tag sedan, den ena färgen #49 Berry Shimmer trivs jag såååå jäkla bra i! Den börjar ta slut så nu får jag nog ta å svänga förbi Adelsgatan för ett litet besök på The Body Shop! =) Tycker dock att det är dyrt med läppstift... Detta kostar 155kr tror jag! Kan ju kanske önska mig det i julklapp! =D

Tomten, hörde du det? Jag önskar mig ett läppstift från The Body Shop!


Sara

Vi får hålla tummarna för att tomten är snäll i år :)



Såg din kommentar på bloggen, och du kan i vissa fall faktiskt. Om det är riktig choklad så innehåller den inga mejerivaror! :)

Kram!



PUBLICERAT: 2009-12-03, 11:13:16 | URL: http://liteomsara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: