2009-12-14
 20:58:09

Makeover...

Jag och Anna-Karin åkte ut till Malin idag för att Malin skulle färga å klippa Anna-Karin... Det var förbannat halt på vägarna så det var verkligen att köra luuuugnt!!! Väl ute i Barlingbo väntade som sagt färgning och klippning av Anna-Karin's hår, jisses vad Malin är bra alltså! =D Jag själv har klippt mig hos henne ganska länge nu och jag är alltid nöjd! Det verkar som om även A-K är nöjd! =D När vi kom hem till stan igen så sminkade jag A-K och tog lite hemma-"The Studio"-bilder... Hon vart så snygg med den nya färgen å frisyren och sen en sminkning på det! Nice! Tänker faktiskt vara så elak så jag inte lägger ut några bilder ikväll... Kommer vänta tills A-K har mailat över före, under och efter färgning/klippning innan jag lägger ut slutresultatet här hemifrån! =)
Allt jag säger är att Anna-Karin vart skitsnygg!!! =D


K E L L I

Hejsan!

Hur är det med dig?

kram



PUBLICERAT: 2009-12-15, 21:48:46 | URL: http://lottaochkelli.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: