2009-12-16
 17:33:02

Mitt i natten...

Imorse när jag skulle åka till jobbet var det trots en himla massa snö hur mörkt som helst! Kändes som om jag gick ut mitt i natten... Var nästan tvungen att kolla vad klockan var!

Kolla vad mörkt det var och kolla in snön bakom mig!!! =D

På tal om snö så vad det lite tungt att komma in i bilen idag... Ett tjockt täcke av snö hade bäddat in min skitiga bil... Fick lägga ganska mycket jobb och energi på att få fram den!


Efter jobbet fick jag åter igen skrapa rutorna... =( En gång om dagen kan väl ändå räcka!? ;)
En annan grej jag fick syn på när jag var på väg hem var detta...

Såg det visserligen redan i förrgår eller när det nu var men insåg inte att det faktiskt var rosor... Trodde att grannen hängt julgranskulor i en buske... Tyckte att det var oerhört vackert, kontrasten mellan somriga rosor och snön...


Malin

Fin bild på dig, du ser så härligt frisk ut!



PUBLICERAT: 2009-12-16, 21:38:54 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: