2009-12-11
 12:31:37

Ny trend i bloggen...

...verkar det som! =) Det mesta jag skriver just nu tycks kretsa kring jul, fast det är väl kanske inte så konstigt...? Det ÄR ju trots allt snart jul i stugan! =) Tihi!

Idag kommer Gotlands lucia hit till oss på jobbet och lussar... Ska bli kul att se dem live efter alla dessa röster jag räknat...! =)

Efter luciafirandet ska jag å Stefan in på stan å shoppa lite julklappar och så. Blir nog ingen lång sväng skulle jag tro men jag hoppas på att hitta nått iaf! =) Jag ska förbi Emma på Trej å kolla på ett par örhängen... Tittar nog in på Bik Bok och Åhléns för att kolla lite oxå... Vill ha tag på ett par knallrosa hängande saker till julfesten imorrn! =) Många örhängen har jag men det gör mig inte ett dugg om jag samlar på mig några till! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: