2009-12-11
 17:10:01

Pang!

På vägen hem från stan med Stefan idag så vart vi påkörda bakifrån... Usch vad det var obehagligt! Som tur är så vart det inga skador på varken min bil eller oss och både gubben som körde på oss å hans bil klarade sig utan skador! Men även om det inte vart några skador så är det fan så obehagligt!
Det var Stefan som körde, han övningskör med mig som handledare, så det känns riktigt skönt att det inte vart några skador som vi skulle bli tvungna att registrera vid försäkringsbolaget eller så... Alltid lite knepigare när det inte är en själv som kör och när det då dessutom är en övningskörning så känns det genast knepigare, varför vet jag inte riktigt...
Gubben som körde på oss var jätte trevlig och riktigt orolig att det skulle ha hänt nått med min bil eller oss men det var luuugnt! Innan vi hoppade in i bilden igen för att åka vidare så önskade vi varanda trevlig helg och God Jul...
Men hur som helst så är det banne mig obehagligt!


M

Vilken tur att ni klarade er!!



PUBLICERAT: 2009-12-12, 14:59:49 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: