2009-12-17
 20:22:10

Rulla, rulla, rulla, rulla, rulla...

Bestämde mig igår för att göra köttbullar idag... Det jag inte hade räknat med var att jag skulle få migrän, men det fick jag! Lovar och svär att det är ingen höjdare att göra köttbullar när man har migrän... Som tur var så kunde jag sova 1½ timme när jag kom hem annars hade jag inte kunnat göra ett skit ikväll!!!
Anyway, nu är jag precis klar med ca 200 STORA köttbullar... Jag som egentligen föredrar små rackare men jag orkade banne mig inte rulla 400... Räcker gott och väl till med det jag har gjort!!!

Nu ska det bara svalna så åker det snart in i frysen i väntan på julafton! Vill inte se en köttbulle innan dess!!! =D Likadant varje år! Hehe...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: