2009-12-15
 22:49:40

Shoppingångest och snören till förbannelse!!!

Var på stan idag för att bli klar med de sista julklapparna... Hade pappa, Åsa, Erik, Arvid, 1 till Stefan och 3 "okända" att klara av idag... Irrade omkring bra jäkla länge å letade efter nått till pappa, lyckades intala mig själv att Åsa skulle bli lätt som en plätt att shoppa till bara jag hittade nått till gubben men ajajaj vad fel jag hade! Efter si så där 6 affärer gick jag tillbaka till den första å hittade en klapp till pappa... Sen var det ju "bara" att hitta nån till Åsa... Vart ca 5 affärer innan jag faktiskt hittade nått som jag tyckte kändes okej! Erik å Arvid gick ganska snabbt men Stefan var inte den lättaste... =/ Hur som helst så lyckades jag hitta nått till honom oxå... =) Har en liiiiiten sak till som jag ska köpa till honom men sen är jag KLAR!!! =D
Btw, jag köpte en liiiiten sak till mig själv oxå... =) Satsar ganska mycket på mig själv just nu verkar det som! =D Har letat ganska länge efter en snygg svart kjol och idag hittade jag en för ENDAST 50 KR!!! Hur bra är inte det??? Love it! =)

När jag efter ca 4½ timme äntligen kom hem igen så satte jag igång å slog in paket... Pust! Det tar bra jäkla mycket mer tid än vad man tror alltså!!! Har 3-4 klappar till att slå in... En som jag MÅSTE göra ikväll för imorrn ska jag skicka iväg den med posten till Norrköping... Eller nja, jag kastar ner lite papper å snöre i en kasse å slår in paketet imorrn på jobbet istället! Nån liten lugn stund får jag säkert! Tror jag ger upp för ikväll och packar ner allt papper, snöre å liknande som är utspritt över hela sovrummet! Ja så gör jag för nu ska jag natta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: