2009-11-13
 15:14:25

Älskade ledighet! =)

Nu har man jobbat klart för denna vecka och ser fram emot en trevlig helg! =)
Sitter just å funderar på om jag ska iväg nått mer idag eller om jag kanske kan hälla upp ett litet glas vin medans jag lyssnar på lite bra musik å släpper jobbet för den här veckan!!! Bara slappna av å njuta av att vara ledig! Jag är en livsnjutare! =D

Denna helg kommer att bjuda på lite gott käk å en flaska röd vin ikväll, fest hos Anna-Karin imorrn för att hon fyller år och söndagsdvala på söndag! =D Det är vad jag vet att den kommer bjuda på men allt annat som är roligt är välkommet, tråkigheter vill jag inte ha att göra med!!! Inte denna helg! Jag vill ha en bra helg! =D
Hmm, undrar vad jag ska hitta på för outfit till festen imorrn... Alltid lika svårt... Skulle verkligen vilja ha en snygg jeanskjol! Det skulle jag ja... Har en men den är så satans kort och liiiite väl tajt! Får se om det kanske går att hitta i Skåne! =D Men hmm, imorrn var det ja... Kanske göra det enkelt för mig å bara kasta på mig en klänning... Annars får det nog bli jeans å en blus! Jaja, den som lever får se... Lär nog blogga om det imorrn iaf!

Även om jag verkligen inte vill att detta året ska ta slut eftersom jag då kommer att bli arbetslös så har jag ett förbannat roligt slut av året att se fram emot! =) Om jag säger så här första helgen i december är den enda helgen på resten av året som jag inte har nått roligt inplanerat på! Ojojoj, hur ska jag ha råd!?! Å sen massa julklappar utöver detta! Hjälp, får nog försöka hålla i peningarna iaf!!!

Efter detta års slut är det risk att jag ser ut så här sen...


Anna-Karin

Hej Mia!

Låter snyggt med kjol, men jeans och blus duger bra, vi brukar iinte klä upp oss sådär jättemycket! Gissar på att min kompis Johan kommer i mjukis...haha!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: