2009-11-19
 18:18:26

Behov av mer förvaring till smink å liknande!

Sist jag var på IKEA så köpte jag en minibyrå med 9 lådor till mitt smink, hårgrejer, nagellack och liknande... Funderar skitbra!!! Men nu har jag ett problem... Den är FULL!!! =/ Får inte plats med så mycket som en kajalpenna till... =( Å mer smink vill jag ju ha så nu planerar jag att köpa en till när jag kommer till ett IKEA nästa gång fast då en med 3 små och 2 stora lådor...

Så här ser min hylla ut i badrummet...

Så här full är min minibyrå...

Och så här ser den andra minibyrån jag ska köpa ut...

Tror det kan vara bra att ha ett par större lådor oxå så det blir nog denna... =) Dock möblerar jag isf om lådorna så dom ser likadana ut! =D Estetiskt vet du! ;)


Malin

Jag vill oxå haaa!!! :D



PUBLICERAT: 2009-11-19, 19:04:42 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: