2009-11-07
 10:59:40

En helt vanlig fredagskväll!

Vi gick loss på pizza, öl och Idol igår! Stefan åt en Calzone och jag en Kebabpizza. Vi klunkade i oss några öl var och hade det riktigt nice! Av någon anledning så vart det även Idol, det var Stefan som ville se så okej! Tyckte att det var rätt person som åkte ur! Jag å Stefan konstanterade både två att Rabih bara sjunger med halsen, inget med magen och därför låter han som Björne i Björnes Magasin!
Som Årets vinnare i Idol tippar jag Erik! Å det säger jag efter bara ha hört honom typ en gång... Men jag tyckte inte att det fanns någon annan som var på hans nivå! Han var grym!


Nu väntar frukost, lite små shopping på stan, packning inför en natt i Bulan och sen avfärd mot Follingbo! Där blir det lite nice mat, ev spel, dricka och trevligt sällskap! =)
Imorrn är det ju då farsdag så en tripp till Barlingbo med en liten blomma finns med i planeringen! =D Har vi tur även en middag! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: