2009-11-22
 21:14:41

Fika i Barlingbo!

Varit hos Malin i Barlingbo å fikat ikväll... Mycket trevligt! Otroligt skönt, trevligt och roligt att bara sitta å snacka massa skit! Fast vi smed en del trevliga planer oxå! =D Drack glögg och åt lussebullar å pepparkaksballerina gjorde vi med! =) Så jäkla gott med glögg! Har verkligen saknat dessa glöggtider! Mycket glögg framöver! =D Jag hade med mig en klänning och en jacka till henne som jag rensat bort... Jackan satt perfekt men klänningen provas vid annat tillfälle! Jag köpte ju en ny jacka för lite sen så jag kände att det var otroligt skönt att göra mig av med den gamla! Och om Malin gillar den å använder den så är det ju otroligt roligt att kunna göra henne glad med den! Känns bra att sånt som jag rensar bort kan glädja någon annan! =D
Hehe, älskar den här bilden på dig gumman! Du ser verkligen ut som en liten busig trollunge!!! =D


Malin

Trollunge...haha...ja! Det var kul att du var här, å glögg är smaskens! Jag är superglad för jackan, har liksom inte hittat ngn till ett bra pris...och den här var verkligen till ett bra pris ;) ha det fint!



PUBLICERAT: 2009-11-23, 09:28:58 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: