2009-11-10
 11:58:00

Fy fan vilken morgon!!!

Började med att jag mådde pytom när jag vaknade... Usch och fy... Kravlade upp ur sängen å in till badrummet för att göra mig iordning... Sminket ville verkligen inte som jag ville, håret stod på ända och Stefan kom inte upp för att hjälpa mig att smörja in min nya tatuering... När jag väl var klar på badrummet så var jag redan sen! Rusade ut i köket för att göra mina mackor men INGET smör... Kastade ner ett par brödskivor och lite pålägg i en back och ut i hallen... På med skorna och jackan, halvvägs ut genom dörren så har jag inte nycklarna med mig... In igen för att hitta ifatt dem...
Väl på jobbet så tappar jag frukostlådan när jag kliver ut ur bilden, fastnar med jackan, hittar inte jobbnyckeln och slår min onda armbåge när jag väl får upp dörren...

Man skulle kunna tro att det var måndags morgon...!


julia

haha don't we just looooove those mornings :)



PUBLICERAT: 2009-11-10, 12:10:58 | URL: http://chulii.blogg.se/
Ewa Törnlöf

Hu hjärtat, sådana mornar vill man helst slippa. Hoppas dagen har varit bättre. Kramiz mams



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: