2009-11-19
 13:16:20

Fy fan vad skönt!!!

Yes, yes, yes!!!
Jag har fått förlängt med iaf 1 månad på jobbet!!!
Nu har jag jobb januari ut vilket känns helt fantastiskt!!! Jag älskar mitt jobb å skulle verkligen vilja ha det kvar i si så där 40 år till eller så men jaja... Det är som det är!
Jag är iaf överlycklig att fått en månad till!


Vår VD uttryckte ordagrannt att dom behöver mig för att detta ska fungera! Fatta...
Dom behöver MIG! =) Han berömde mig å sa att jag visat stor kvalité på mitt arbete och att jag sköter mycket mer än mina arbetsuppgifter galant. Han sa även att han tyckte att det märktes på hela företaget att det blivit mer organiserat å strukturerat! =D
Me soooo happy!

I helgen blir det fira!!! =D


Malin

GRATTIS HJÄRTAT!!!!!! :D superglad



PUBLICERAT: 2009-11-19, 15:26:29 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: