2009-11-03
 15:07:04

Hemmamys!

Japp det är vad jag tänker ha idag! Tänker inte göra ett jota! Eller ja, nu ska jag inte ljuga... Har redan tvättat en maskin tvätt idag och håller på med den andra så lite blir det gjort men dagens huvuduppgift är att bara mysa för mig själv! =D
Problemet är att jag inte är så bra på det... Ser alla skitiga fönster, tänker på det där förbannade förrådet som behöver städas, ser balkongen som ännu ska vinterstädas, osv... Varför ser jag allt sånt där så mycket bättre när jag är själv för? Men hur som helst så lovar jag mig själv att försöka bortse allt det där å bara njuta!


Ikväll är det iaf dags för tv-kväll igen! =D
20.00 Ugly Betty
21.00 Desperate Housewives
båda på kanal 5!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: