2009-11-10
 17:35:40

H&M's sida är plundrad... ;)

H&M är verkligen the shit! Älskar deras kläder! Kan inte bli mycket bättre då deras modeller ofta passar mig, dom är billiga och SNYGGA! =D Så kanon!

Här är några "måsten"!!!


Här är några "vill gärna ha"!!


Här är några "kan tänka mig"!


Och här är det "BIGGEST NO" jag kan tänka mig...


Vissa av kläderna från kategori "vill gärna ha" kanske ännu avancerar upp till "måsten" och några ut "kan tänka mig" kanske flyttas upp till "vill gärna ha"...
Hehe, känns som om det finns en röd tråd i min stil... Eller ska jag säga rosa?!? =D


M

Å! Hittade en del du spanat in med! ;) slurp



PUBLICERAT: 2009-11-10, 19:22:21 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: