2009-11-12
 08:27:04

Känner mig lite...

...sviken...

Pratade med min fd svärmor igår kväll, alltid trevligt men igår berättade hon att mitt ex Martin har förlovat sig. Jättekul för honom, är super glad för honm verkligen men... Jag är otroligt besviken på honom för att han inte kunde ta å berätta det för mig själv! Vi har en väldigt bra relation och är fortfarande väldigt goda vänner, vi har varit väldigt noga med att berätta så här lite större saker för varandra men tydligen var det inte så viktigt för honom att berätta det för mig...

Vi var tillsammans i 6½ år och de flesta av dessa år ville jag att vi skulle förlova oss men han ville vänta... Vänta på vad vet jag inte egentligen men tydligen inte på oss... Jag vet att han ville vara 100% säker... Han har varit förlovad en gång innan å det var tydligen det svåraste han gjort, att ta av sig förlovningsringen... Det var iaf hans argumet till att vi skulle vänta...
Att han sen efter ca 1år går å förlovar sig med sin nuvarande tjej känns lite underligt... Känns inte riktigt som han!

Missförstå mig rätt här nu, jag är jätteglad för hans skull! Men är det fel av mig att känna som jag gör?!


Grattis Martin & Ivis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: