2009-11-02
 20:56:49

Lovely!!!

Är det nått jag mår dåligt av så är det oordning... Och det har det verkligen varit här hemma ett tag nu! Hatar det! Men nu när jag är ensam kan jag plocka å fixa precis när, hur och var jag vill så nu är det snart ordning igen!!! =D Jag har dammsugit, tvättat golv, tvättat en maskin tvätt, gjort rent toa å handfat, putsat glasbordet, duschat dammiga blommor, sorterat å organiserat massa skräp och nu väntar köket... Sen är det bara kläderna kvar! Problemet är att jag hade tänkt bli klar ikväll så jag bara kan njuta imorrn men det vet i fan om jag hinner med... Kanske får ta kläderna imorrn ändå... =(

Känner mig riktigt duktigt!!!


Malin

Glöm inte att njuta av ensamheten med! :)



PUBLICERAT: 2009-11-03, 08:09:27 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: