2009-11-12
 12:55:10

Måste klargöra en sak!

Jag ÄR superglad för Martins skull! Jag HAR kommit över honom! Och jag VILL att han ska vara lycklig!

Fick en förfrågan ang detta nyss nämligen!

Jag är tillsammans med min älskade Stefan, vi bor ihop och är förlovade! Jag älskar Stefan och skulle inte för mitt liv vilja ha tillbaka Martin, hur go jag än tycker att han är! Vi hade vad vi hade men det är just det, vi HADE det! Jag är glad över den relationen vi har idag, vänner, så det var därför jag kände mig sviken över att han inte berättade själv utan lät mig höra det från någon annan...

Jag är nöjd med mitt liv! Jag har en go kille som älskar mig och jag älskar honom. Vi har ett fint hem. Jag har ett bra jobb (än så länge...). Jag har mina kollegor (oxå än så länge...). Jag har underbara vänner. Jag har mina intressen. Jag har 2 gosiga katter. Jag har min familj. Jag har min ö!
JAG ÄR NÖJD!


julia...

hahaha man får va besviken mia...de hade ja också varit om ja fick veta de så!! de man hade då är helt okej att blicka tillbaka på med ett leende, de betyder ju inte att man saknar de!! de du har idag är de du LEVER idag i, alltså det du vill ha just nu. ingen kan spå framtiden, alltså handlar de om att må bra här och nu, och de ger du ju :)

härligt livet är va?!



PUBLICERAT: 2009-11-12, 13:04:53 | URL: http://chulii.blogg.se/
Anonym


Malin

Var det nån som inte visste vilket underbart liv du redan har med Stefan? :) Kram på dig!



PUBLICERAT: 2009-11-12, 19:13:24 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Anna-Karin

Klart man blir besviken, som vän! Oavsett så vet vi alla att du du har det bra med Stefan. Men som goda vänner så berättar man sånt, verkar nästan som nåt skumt från hans sida. Kanske skäms han då han vet att ni aldrig förlovade er, och inte vill dra fram gammalt skit igen?

Allt gott, och ses imorgon!

kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: