2009-11-02
 17:45:27

Njuta av ensamheten...

Det är nått jag ganska nyligen lärt mig! =)
Min kära Stefan sitter just precis nu på båten till Oskarshamn där han ska göra ett antagningsprov till en distansutbildning...
Jag däremot rattar lite käk, smådansar till Melody Gardot och har en vinare på kylning! Lugn och fin, jag tänker inte hälla i mig hela vinaren då jag faktiskt ska jobba imorrn men ett glas blir det alldeles säkert! =D

Har i hela mitt liv hatat att vara själv men den senaste tiden har ju min kära sambo varit hemma nästan för jämnan eftersom han just för tillfället är arbetslös... Eller ja han har 2 studiecirklar på kvällstid...
Men hur som helst så är han hemma hela dagarna och det är jag absolut inte van med... Numera tycker jag faktiskt att det är ganska skönt att få en stund för mig själv! Det är så mycket lättare att få nått gjort och andas ut lite! Menar inte att jag inte kan andas annars men ja jag tror ni fattar! =)

Jag har helt enkelt haft en överdos av ensamhet innan och nu har det blivit nästan tvärtom...


Nu är det pasta carbonara, lantbröd och ett glas vin som gäller! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: