2009-11-04
 18:19:17

Om att begära egen tid!

Tog ett snack med Stefan för en stund sen... Jag håller nämligen på att tappa bort mig själv i vårat förhållande! Inte bra! Jag är just nu i stort behov av egen tid, inte sån man får genom att flytta isär eller så utan sån man ska ha i ett förhållande... Jag saknar mina eftermiddagar när Stefan jobbade då jag kunde styra och ställa med precis vad jag ville utan att behöva tänka på någon annan... Jag saknar att längta efter att Stefan kommer hem... Jag saknar att bara kunna få vara Mia, inte alltid Mia&Stefan... Jag vill inte vara singel eller leva loppan på krogen utan bara få va hemma själv å pyssla med det jag vill!
Jag måste faktiskt klappa mig själv på axeln och berömma mig för att jag tog tjuren vid hornen å vågade begära min egna tid trots att jag tyckte det var sjukt skrämmande! Var ju rädd att Stefan skulle ta illa upp å bli förbannad... Det sista jag ville var ju att starta nått bråk!
Härligt nog så verkar det som om Stefan förstår och är villig att försöka ge mig egen tid! Vi ska försöka pussla ihop nått som funkar för oss båda!

Som sagt så är jag stolt över mig själv!!!
Det känns bra att ha lyft fram detta problem för Stefan och att vi är överrens om att hitta en lösning!
Jag älskar Stefan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: