2009-11-12
 19:56:44

Satans tv!!!

Min tv talade om för mig ikväll att den snart tänker säga upp sig... =( Mitt under "Two and a half men" började ljudet sjappa, sen försvann det helt... Efter många svordomar så började även bilden jävlas!

Kul att kolla tv utan ljud å med en sån här bild!?! ↑

Förbannad och orolig för ev kommande utgift stängde jag av tvn helt å hållet en stund... När jag sen satte igång den igen så hade den lyckligt nog bestämt sig för att den inte ville bli utkastat genom fönstret! Den funkar nu som vanligt igen! =) Hoppas att den fortsätter fungera framöver oxå!!! 


Malin

KUl bild med kommentaren ;) haha... det ar säkert comhem som bråkade lite..



PUBLICERAT: 2009-11-13, 08:17:29 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: