2009-11-26
 19:39:11

The trip närmar sig!!! =)

Haha, jag har nog banne mig lite resfeber! Förväntansfull till bredden, spricker snart! Det ska bli så kul! =D
Men det finns en tråkig del i det hela oxå... På söndag åker jag nämligen hem igen... Då har jag inte längre detta att se fram emot och inte vet jag heller när jag får träffa världens underbaraste Eva igen... =( Snyft, blir allt lite ledsen i ena ögat redan nu...
Men det får jag hantera på söndag!!! NU ska jag bara se fram emot att träffa en av universums goaste vänner imorgon! 15.15 landar jag i Ängelholm där Eva hämtar mig, gissar att det kommer bli ett ordentligt kramkalas och sen åker vi till Väla å shoppar! =D Hehe, det första vi gör är å shoppa! Lovely!!! När vi shoppat klart å varit en snabbsväng på Ikea (min önskan) så åker vi till Kristianstad, eller närmare bestämt Åhus! Där ska jag äntligen få träffa hennes söta lilla dotter Julia och hennes sambo Markus! Under kvällen skulle jag tro att vi kommer att käka lite god mat, kanske dricka lite vin eller nått och prata! Å jisses vad vi kommer att kvittra, fnissa och ha oss! Markus kommer nog bli lite trött på oss men det får han ta, det är ju inte såååå ofta jag är där! ;) Detta är ju bara första gången på typ 2½-3 år som vi ses!!! =D Fast det kan jag lova att det inte kommer att behöva bli tills vi ses nästa gång!!!
Hittade en bild sen sist vi sågs, då Eva var här.

Usch så jag såg ut... Fetto!!! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: