2009-11-23
 21:53:50

Trött å frusen...

Är ju inte den piggaste människan på denna jord idag och som vanligt inte heller den varmaste så jag kastade igång spisen å värmde en flaska glögg... Finns nog banne mig inte nått som värmer så bra som glögg! =D Älskar glögg!
Dock saknar jag en saffransbulle till men jag har tänkt baka efter jag varit i Skåne! Ringde mamma för att fråga om jag kan få låna hennes hushållsassistent ett tag förut men jag fick aldrig nått klokt svar på det... Men jag klarar mig ändå! Saffransbullar ska det bakas iaf!!! Om inte annat kan jag säkert låna Ewas (läs fd svärmor) assistent! Tänkte passa på å göra en jävla massa köttbullar å dylikt då isf! =D Lika bra att passa på ju!
Mmm, tar mig en klunk glögg till! =D Mums!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: