2009-11-29
 21:56:30

Weekend i Skåne!

Ojojoj vad trevligt å kul jag haft!!! Det var riktigt härligt att äntligen träffa söta, goa Eva igen! Å sen få träffa lilla Jullan var verkligen hur kul som helst! En riktigt go familj att spendera helgen hos: Eva, Markus och Julia! Men jisses vad trött jag är nu... Flyget tar ut sin rätt även om det bara tar en timme... Jullan har väckt oss vid ca åtta både igår och idag men det var rätt bra för då hann vi få ut lite mer av dagen! =D
I fredags när jag kom mötte Eva mig på flygplatsen, såååååå härligt att se henne igen! =D Efter ett litet kramkalas oss emellan så var det första vi gjorde att åka till Väla å shoppa! =) Hittade lite smått och gott! =) Foto kommer imorrn eller nått! Orkar inte nu... Det vart en lång dag på Väla, först kl 22 var vi på plats i Åhus/Kristianstad! =D Då hämtade vi upp Markus och Julia som var hos en av Markus vänner för att sen bege oss hem till Ankvägen. =) Gick å lade oss ganska direkt...
Igår åkte jag å Eva in till Kristianstad å shoppade lite till... Vad får ni oxå se imorrn... Mot kvällen kom grannens son över och en annan kompis. Vi käkade god thaimat som Markus lagade, drack gott, snackade massa å hade skoj. Sen gick vi bort till en granne en bit bort där vi snackade en stund å drack lite till för att sen röra oss tillbaka till Ankvägen! =) Fortsatte en stund till där men gick å lade oss ganska tidigt...
Idag väckte Jullan oss vid åtta å så var dagen igång! Det vart en låååång promenad med Eva och Julia genom Åhus för att sedan laga lite käk å umgås lite med Evas föräldrar! Vid ca 15-15.30 någon gång satte vi oss i bilen för att bege oss till Ängelholm och flygplatsen... Tråkigaste av allt på hela helgen!!! =( Å vid 19.00 var jag hemma igen...

Jag och Eva planerade in en eventuellt tripp för hennes del hit till ön i januari! Åh vad kul det hade varit!!! Shit vad jag önskar att hon fanns närmre, si så där i huset brevid eller nått! =D Tänk vad roligt vi hade haft!!!

Jag saknar er redan!!!



Nej nu måste jag natta... Sjukt trött!


Evie-83

Åhh va jag saknar dig me!!! Önskar att tiden inte hade gått så fort så att vi haft mer tid till att träffats och pratat! Hoppas på att jag (och eventuellt Jullan) kan komma i januari till er och hälsa på!! Det hade varit sååå skoj! Får ta och snacka me Markus om det mer i veckan =) Miss U!!! Kramar


Malin

låter som en härlig helg! :)



PUBLICERAT: 2009-11-30, 08:35:13 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: