2009-10-21
 10:31:49

3 km...

For fram 3 km i mitt vardagsrum igår... =) På min Crosstrainer vill säga...
Efter en stund tyckte jag att den började låta underligt å pillig som jag är så sprang jag efter en skruvmejsel och en skiftnyckel för att undersöka vart ljudet kom ifrån... Pill-i-pill å tjoff så hade jag kommit fram till vad det var! Det var en mutter som höll på att lossna... En mutter som håller ena fotstödet på plats... Skröv åt den så mycket jag bara kunde, pillrade tillbaka allt å hoppade upp en stund till... Efter en liten stund började det låta IGEN så ner, pillra bort allt och ja muttern var lös IGEN... Skröv åt den med all kraft jag hade å testade en stund till... Gissa vad!?! Jo lätet kom tillbaka... =( Tror att staget har blivit snett så muttern tvingas loss men jag ska försöka fixa det vid tillfälle...
Känns jäkligt bra att komma igång att träna men nja det är inte så kul... Men jag ger den en chans! =D


Malin

Go go go girl :) Jag vill oxå komma igång med träningen nu! Spinning!



PUBLICERAT: 2009-10-21, 11:22:40 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: