2009-10-25
 18:44:19

After work i fredags!

Tjoho vad kul vi hade!
Kvällen började vid ca 17 på Hamnplan, jag var först på plats... Jag letade upp vårt "Gotlands Media bord" och beställde in en öl för att tjuvstarta lite! =D Efter en stund ramlade Patrik och Björn in, sen dök Mårten upp och sist Ann-Caroline! Tyvärr var Julia dålig så hon kunde inte komma med... Men nästa gång gumman! =)
Vi beställde iaf in lite mat och dricka och jisses vilka portioner!
Hur kul som helst hade vi verkligen! Under timmarna på Hamnplan joinade Patriks kompis och en bekant till mig och hans date oss!
Vad klockan var när vi lämnade Hamnplan för att röra oss till Munken har jag ingen aning om för tiden var verkligen inte viktig den kvällen! =) Iaf så gick vi till Munken å det vart inte tråkigare där! Såååå kul!
När jag väl kom hem var klockan ca 3!!! MYCKET mer än jag någonsin trott!
Men som jag skrev i början: Tjoho vad kul! Ser fram emot nästa månad! =D

Lite bilder från kvällen! Orkar inte skriva nån text till varje bild så: Enjoy!

(Psst... Jag tog kanske en eller möjligtvis två bilder på hela kvällen... Resten bara fanns där sen... Hehe...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: