2009-10-01
 20:09:46

Chockrosa! =)

www.marylarry.blogg.se har gjort en halloween tutorial aka "Sad Fairy" som jag gjorde en liten tolkning av ikväll... Jag skippade lösögonfransar och massa pärlor (mest för att jag inte har några)... Och det mesta glittret fick avstå men jag lade till eyeliner...



Har inte riktigt kommit underfull med hur fasen man tar kort så färgerna liksom poppar ut men det kommer väl antar jag... =)
Marylarry´s "Sad Fairy" ser bra mycket bättre ut men detta är iaf en test och roligt var det! Hon är MYCKET duktigare på att makea än jag och jag kan bara gissa att hon har bättre grejer! Jag är ju ganska begränsad...
Dock så tycker jag inte att denna är så hemskt mycket halloween men jag väntar på spänning på coolare och mer utmanande makear! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: