2009-10-26
 17:28:53

En säng ner och en säng upp...

Varit hos Eva i eftermiddag å hjälp henne att montera ner hennes gamla säng och montera upp den hon köpte av Stefan! =) Vart så jättebra i hennes sovrum! =)
Men tyvärr hade vi inget annat val än att paja den gamla sängen för att få isär den... Ena skruvens skalle var heeeeelt rund... Skruvmejseln bara snurrade runt, testade allt men till slut var det banne mig bara att bryta loss den! =( Synd för Eva hade tänkt sälja sängen å få in en liten slant men tyvärr inte... =(

Nu ska jag göra mig redo för att bege mig till nästa väninna å gå på ljusparty! =) Älskar ljus men tänker inte köpa nått ikväll, däremot så tänker jag boka in ett eget party framöver... Tänkte bjuda in lite kollegor! =D
Så det hoppas jag att dom är taggade på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: