2009-10-18
 21:25:50

Fikafrämmande!

Ewa, underbara Ewa, kom förbi några timmar på en fika idag! =)

Hade inte träffat henne på rätt länge nu så det var riktigt kul att ses, fast det är det alltid! Hon å jag passar ihop som handen i handsken! Trivs väldigt bra i hennes sällskap! Att ses en kortis funkar inte för oss för varje gång vi ses så springer flera timmar snabbt och lätt förbi! =D
För er som undrar vem hon är... Ewa är min förredetta pojkväns mamma, alltså Martins mamma. Hon har varit en del av mitt liv många år och jag har absolut inga som helst tankar eller anledningar att släppa henne!
När Ewa kom idag så hade hon med sig 2 små 5 cl whiskey till Stefan och 2 små 5 cl karamell likör till mig! =) Gott! Med sig hem fick hon 2 blomkrukor, en tunika och en tröja... Så här är det alltid med oss, vi byter grejer med varann! =) Lånar, byter, köper och ger bort av och till varandra!
Ska förbi henne någon kväll i veckan som kommer... Hon hade rensat lite därhemma och lagt undan lite som hon trodde jag skulle gilla... När hon rensar gör hon i princip alltid en Miahög och när jag rensar jag gör jag i princip alltid en Ewahög! =D Helt perfa!


Anonym

Hallå, Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg! Händer hos dig imorgon då? Skola/jobb kanske?



PUBLICERAT: 2009-10-18, 21:53:16 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: