2009-10-22
 22:23:57

Gaaaaahhh!

Kommer min finfina tvbänk få plats? Blir knäpp! Är sjukt orolig för att den är för stor... Jag vill ju såååå gärna att den ska passa! Den är ju så fin! Men det återstår å se imorrn! =/ Snälla håll tummarna för mig!!!

Ni får ursäkta men jag har en tendens att bli jäkligt tjatig om vissa grejer! Som om min tvbänk och mitt jäkla förråd t ex... Imorrn är det förhoppningsvis sluttjatat om tvbänken... =D

Lovar att jag ska försöka sluta tjata... Sorry! =D


julia

äsch va fan! de är ju din blogg, du får väl tjata precis så mycke du vill här!! ingen som kan säga något om de :) de är därflr ja bloggar tror ja, för där får ja säga vad ja vill å ingen kan säga emot hihihihhih!!!



PUBLICERAT: 2009-10-23, 00:02:23 | URL: http://chulii.blogg.se/
Malin

Håller helt med Julia- Det är DIN blogg!! :) håller tummarna för dig



PUBLICERAT: 2009-10-23, 04:38:27 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: