2009-10-25
 20:05:32

Helgen i ett inlägg...

Fredagen har jag redan skrivit om i förra inlägget så gå dit om ni vill veta mer om den! =D

Lördagen började med att vi körde hem den sålda sängen till Eva... Stackaren har just nu en monterad säng i sovrummet och en i delar i vardagsrummet! Ska dit imorrn å hjälpa henne få iordning! =) Någon som är i behov av en dubbelsäng? Eva ska sälja sin gamla... Kommer bild i bloggen någon dag snart! =)
Senare åkte vi ut till mams å Åke i Follingbo, Åke bjöd på ärtsoppa och punsch eller som jag kallar det fjärtsoppa... Jag hoppade gladeligen över fjärtsoppan då det är nått av de vidrigaste som finns men punschen smakade jag allt på! =D Eftersom jag fick en jäkla hosta så fick jag hostmedicin av mams, den blandad med punschen och ölen vart lite väl mycket med tanke på att hostmedicinen innehöll morfin... Så jag kände mig nästan lite hög... ;D Kvällen fortsatte med kortspel, sällskapsspel och dricka! =D Roligt som vanligt!

Idag har vi softat i Follingbo, varit ute å övningskört och ätit pizza! Måste bara tipsa om en grymt god pizza, nämligen: Amore från "Gråbo kvarterskrog"... Så sjukt god men mäktig... Den innehåller oxfilé, färska champinjoner, färsk paprika, lök, färsk vitlök och bearnaisesås! Mums! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: