2009-10-20
 16:53:39

Jag är en jävel...

...på såser!!! =D
Idag ska vi äta rester av kålpuddingen jag gjorde för ett tag sedan! Dock tog såsen slut sist så när jag gjorde hemmagjorda hamburgare i söndags så sparade jag stekskyn till en framtida sås... Idag kom den väl till användning! Å vilken grund sen! =D Stekte ju burgarna först sen lök till Stefan så nu när jag använde den som grund så hade den en härlig smak av kött å lök... Perfekt till kålpuddingen! =)
Blandade i en buljongtärning, lite kalvbuljong, vatten och maizena... Sen var den klar! Sååååååå god! Och grymt enkel!!!


Malin

Märkligt, så lätt det låter när du beskriver... ;)



PUBLICERAT: 2009-10-20, 18:06:23 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: