2009-10-04
 23:01:34

Lite kort om helgen!

I fredags var jag ute och lyssnade på när Stefan spelade jazz på Bageriet, mycket trevligt! Sällskap fick jag av en gammal klasskamrat från högstadiet, Olof (finns på bild i inlägget "4 bilder från ikväll..."), och en singer/songwriter som Stefan ska dra ihop ett projekt ihop med som heter Catrine (finns även hon på bild i "4 bilder från ikväll...) Hade som sagt mycket trevligt! =) Tackar för den kvällen! Hoppas det blir flera!

På lördagen vaknade jag lite bakis... HATAR att vara bakis! Brukar verkligen inte bli det men plötsligt händer det heter det ju! =/ *Snyft*
Efter lite kurerande och mycket vila så åkte vi iaf ut till mamma i Follingbo för att umgås med henne & Åke och för att bo i Bulan! =) Gillar min bula! =)
Fick äntligen ett kort på nya lampan!!! =)

Här med bordet uppe!

Här bäddat! Har större säng i Bulan än hemma! Knas det kan bli! =)

Lördagen innehöll även detta:


Söndagen innehöll bland annat byte av frys, storpiff av mammas badrum, virr-varr-handel i stan med mamma, söndagsstek (MUMS) och lite plock här hemma när vi kom hem...
Söndagen finns dock inte i bilder då mitt batteri på kameran gick på semester...

Nu ska jag göra en störtdykning ner mellan lakanen å vila upp mig inför en ny arbetsvecka! Längtar redan till nästa helg igen! Då blir det pubafton i Barlingbo! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: