2009-10-05
 16:14:36

Lite smått och gott, kanske nått ni inte visste om mej! =)

ALLMÄNT…

Namn: Mia Sara Viola Törnlöf
Familj: Min sambo Stefan Söderblom och våra katter Miranda & Ebba
Piercingar: 3 i öronen
Tatueringar: 2 hittills men är sjuuuuukt sugen på en ny!!!
Längd: 165 cm
Skostorlek: 38-39, beroende på sko…
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Absolutly!  ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i ett hus i eller i närheten av Visby…
Tänker du på självmord: Nej.
Vilket shampoo använder du: Matrix, nått svindyrt som jag köper vid frissan för det är bra för mina lockar…
Vilken parfym använder du: Elizabeth Arden – 5th avenue
Vad är du rädd för: Att förlora nära och kära.
Gillar du att tvätta: Jovars… Bättre än mycket annat!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte längre tyvärr… =(


SENASTE…

Film du hyrde:
Arn filmerna lånade jag sist iaf…
Film du köpte: Mamma Mia
Låten du lyssnade på: Patrik Isaksson – Faller du så faller jag
Låten du hade på hjärnan: En som Stefan och Catrine spelade för ett tag sedan, nu har jag glömt den dock…
Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner… Väntar på inbjudan från Spotify… Någon som har en att ge bort?!
Personen du ringde: En Christian på Comhem…
TV program du tittade på: Körslaget i lördags
Personen du tänkte på: Stefan ♥

FAVORIT…

Mat: Thai- och kinamat… Å mammas söndagsstek! =)
Låt: Oj, just nu är det blankt… Kommer fasen inte på en enda låt…=/
Sak att göra: Piffa kanske! =)
Sport: Sport, vad är det? ;)
Dryck: Öl kanske?
Kläder: Just nu, scarfs! Vill ha flera! =)
Film: Oj… Lika blankt som när det gäller låt…
Bil: Min lilla skrutt-i-bang-bang-bil! =) Fast jag vill ha en Renault Senic


ANTAL..

Gånger du varit kär: Ojoj... Många... 
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: En gång ordentligt men det har fått sår innan...
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning…
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Shit, ska man ha koll på det?!?
Ärr du har på kroppen: Ja, lite små här och där men ett stort på ryggen och ett semistort på knät…


SENASTE…

Bok du läste:
Karin Wahlberg – Sista jouren (läser den nu)
Personen du fick mail av: Mamma
Personen du fick brev av: Gotlandshem ang sopsortering…
Personen du fick sms av: Min kusin, Camilla
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll! =)


ÖVRIGT…

Vad har du gjort idag: Jobbat, bara massa struuuuuuul!!! =(
Var det kul: Ehm, låt mig säga som så här: NEEEEEEEEJ!!!
Hur tidigt stiger du upp: Prick 7 på vardagar och varierande tider på helgen!
Gillar du att slåss: NO
Vad ska du göra ikväll: Kanske, säger bara kanske, rensa förrådet…
Vad är du allergisk mot: Mjölk, mögel, pollen och hormoner…
Var har du ont: Huvudet pga allt strul på jobbet idag…
Använder du hårspray: Sällan men ja ibland…
Kan du stå på händer: I vattnet iaf! =)
Favoritserie: Desperate Housewifes å GREYS!!!

Seså! Gör nu som jag å kopiera denna, fyll i era egna uppgifter å lägg ut i er blogg eller Facebook...!


Malin

Se så trevligt :) Fick man lära sig ngt nytt :)



PUBLICERAT: 2009-10-05, 18:21:14 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Anna-Karin

Kul! Man lär känna dig mer o mer :). Ska fylla i den imorgon!

kramis



Ps. Dö-tradigt med ögonskuggan! Ds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: