2009-10-26
 21:42:38

Ljusparty

Varit hos Carina på ljusparty ikväll! Attans så trevligt, som vanligt hos Carina! =D
Jag hade bestämt mig för att inte handla nått men suprise, suprise det kunde jag inte hålla... =D Passade på att köpa en liten ljusstake nu när det var rea på den... Sparade faktiskt lite där! För förr eller senare skulle jag ha köpt den iaf! Försökte ta en bild på den ur katalogen, vilket inte var det lättaste men så här ser den typ ut:

Ser ni vad det är? =D
En liten kissemissunge! Såååå söt! =) Den var bara tvungen att få flytta hem till mig!
Kommer att få bo i mitt vardagsrum med ett lila ljus... =)

Bokade även in ett party att hålla här hemma... Tänkte bjuda in mina kollegor! Hoppas de vill komma! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: