2009-10-09
 11:31:28

Nedräkning!

3 timmar kvar tills jag kan fira helg! =) Ska bli så skönt att få vara ledig lite och sen ser jag fram emot kvällens festligheter som tusan! =)

Måste nog åka in till stan eller till Maxi efter jobbet å köpa mig en ny eyeliner för den tog tvärslut imorse när jag makeade mig... =( Buhu... Bilder på dages make kommer i eftermiddag! Svårt att hinna med att ta bild, starta datorn, ladda in bilder och skriva ett inlägg så där på morgonen så det blir lite eftermiddags skoj istället! =)

Sen måste jag handla hem ingredienser till morgondagens bak oxå! Mailn och Maria kommer hem på fika imorgon eftermiddag och då måste jag ju ha nått gott att bjuda på! =D

Nu ska jag lägga upp ca 40 provprenumerationer =/, mindre kul!

Här är mitt ligger mitt jobb... Vägen mellan de inringade husena är  Broväg. Jag sitter i det hus som är inringt med rött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: