2009-10-12
 15:08:25

Nytt i sminklådan... Igen! =)

När jag kom hem från jobbet idag så hade det ramlat ner ett litet paket i min brevlåda! =D Men en ny mascara i! =) Ska bli jättespännande att testa denna!


Detta är en L'Oreal och heter "Telescopic Explosion Mascara".

Hehe, vilken kontrast till min andra mascara... Har nog banne mig de 2 mascaror med världens minsta borste och världens största borste nu... =D Kastar in ett par bilder på min "vanliga" oxå...


Min "gamla vanliga" är en MaxFactor och heter "False Lash Effect Mascara"
Vet egentligen inte om jag kan kalla den för min gamla vanliga heller eftersom jag inte haft den alls länge... Innan denna så hade jag en MaxFactor som heter "Masterpiece Max", kanonbra men jag var sugen på att testa nått nytt så det fick bli "False Lash Effect"...
Men nu är jag spänd på att få testa min nyaste lilla vän! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: