2009-10-31
 11:30:21

Omfg!

Eftersom jag inte kunnat sova på nästan hela veckan pga hostan så var jag sjukt trött igår... Gick å la mig vid nio och somnade väldigt omgående! När jag vaknade fick jag mig en smärre chock... Jag hade sovit i 13 ½ timme!!! Välbehövligt kan jag tänka mig men ändå, shit!
Känner mig gaaaanska utvilad idag... Skulle nog behöva sova typ 13 timmar i några nätter till men icke!
Ikväll väntas spökfest i Barlingbo! =D Det ska bli riktigt roligt!!! Kan bara inte bestämma mig för om jag ska vara häxa eller djävul!?! Vad tycker ni? Jag har både horn och hatt!

Men innan det är dags för fest så ska jag klippa mig och få hjälp med smink... =) 2 saker måste jag bestämma innan bara... 1. HUR jag ska klippa mig! 2. Hur jag ska vara sminkad... Iaf på ett ungefär!
Men ja jag ska försöka koncentrera mig på att bestämma mig för klippningen... Sminket känns inte lika viktigt att det blir perfekt, för det är ju bara för en kväll!
Wish me luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: