2009-10-22
 12:53:49

Orkade inte vänta på hjälp...

Så jag slog till! =)

JAG KÖPTE TVBÄNKEN!!! =D


Får den imorrn! Levererad till jobbet! =D Snacka om service!
Skulle köpa en likadan av min väninna men hon beslöt sig för att ha kvar den å göra om den till en vanlig tvbänk... (Denna är nämligen till hörn.) Och det gjorde hon helt rätt i då det vart sååååå snyggt hemma hos henne!!! Å nu har jag ju dessutom fått tag på en egen! =D

Surfade in på IKEA för att kika lite på mer möbler i samma serie, bara för skoj... Vart väldigt snopen! Dom har fått in denna bänk igen! När jag kollade för ett tag sedan så fick jag infon att den hade slutat tillverkas... Konstigt! Det var kanske för stor efterfrågan på den eller nått!
Men jag skulle inte vilja köpa en ny för 1000kr när jag kan köpa en begagnad i nyskick för 200kr!!! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: