2009-10-15
 18:54:33

Övning ger färdighet...

Suprise, suprise!
Jag har varit ute å övningskört med Stefan... Eller han har kört med mig för jag har bara suttit brevid!
Hade ett ärende till Halla så dit fick han köra... När vi kom till rondellen vid Maxi så vart han lite osäker på om en lastbil skulle svänga eller fortsätta genom rondellen... Men han antog att den skulle svänga så han var påväg att köra ut när jag skrek åt honom att STANNA eftersom lastbilen INTE skulle svänga... Gisses där hade vi verkligen kunnat bli mos! Hade sjuk hjärtklappning ett bra tag efter!
Efter den lilla incidenten kände jag egentligen mig inte riktigt redo för att fortsätta eftersom jag är sjukt trafikrädd men jag bet ihop och lät honom fortsätta...
Placeringen och planeringen var inte en bästa idag heller men han får fortsätta å öva... Han vill gärna skylla på min bil men nja, jag kan hålla placeringen med den utan problem så nej det är inte bilens fel... Öva, öva, öva!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: