2009-10-18
 22:01:13

Rosa bandet...

Hela grejen med rosa bandet tycker jag är en toppen grej av flera anledningar! Största anledningen är ju självklart att man kan stödja Cancerfonden i deras forskning om bröstcancer! Stödjer gärna Cancerfonden i all forskning, fast bara på frivillig basis å då inte om någon ringer å tiggar pengar... Usch sånt gillar jag inte! Kan gärna skänka en slant ibland men då vill jag göra det för att JAG vill och inte för att någon ringer till mig eller kommer fram till mig på stan å tjatar...

För ett tag sedan gick min skurhink sönder å idag valde jag att köpa en ny... Köpte då en rosa på ICA där en del av pengarna gick till rosa bandet! =D Det kändes bra, jag köpte nått jag behövde och samtidigt fick jag nått riktigt fint OCH skänkte en slant till Cancerfonden! =D

Se så fin! =D

Lite snygga "Rosa bandet"- bilder jag hittat... =)

BTW! Muffisarna, klockan, skorna, julgranskulan och kakformen skulle jag verkligen vilja ha! Sjukt coola! =D Framförallt skorna!!!


♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Imorgon SKA jag tvätta! har skjutit upp det så länge nu, Jag skall även träffa en vän och fika :P



PUBLICERAT: 2009-10-18, 22:27:01 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/
S A N N A ♥

Godmorgon (:

Hoppas att du får en bra måndag!



PUBLICERAT: 2009-10-19, 10:00:19 | URL: http://sannasrum.blogg.se/
VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Eftersom min mamma haft bröstcancer så handlar hon mycket sådant också =)



PUBLICERAT: 2009-10-19, 11:03:26 | URL: http://viktoriae.blogg.se/
VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Min mamma var inne för kontroll nu för en vecka sen och det såg bra ut, känns skönt. Beklagar att du förlorade din mormor :(



Jag gillar också rosa och att göra något för en god gärning är bra för självkänslan (:



Kram



PUBLICERAT: 2009-10-19, 16:53:31 | URL: http://viktoriae.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: