2009-10-30
 20:39:02

Så fort jag är frisk igen...

...så ska jag börja träna igen...
Vill mer än gärna bli av med min mage men framförallt vill jag känna mig bättre! Med det menar jag att jag tror att det finns de där ute som tycker att jag är helt okej som jag är men JAG tycker inte att jag är helt okej... Å det är en känsla jag INTE gillar...
Så, komma igång å träna om en vecka eller nått!!!

Nån som har lust att gå ut å gå ibland så hör gärna av er! Svårt att komma ut själv dock!


S A R A

Vilken trevlig blogg du har! Om du vill kanske vi kans följa varndra med bloglovin ? ;)



Föresten, om du vill ha mer besökare till din blogg har jag bästa sidan i min blogg, kolla högst upp över hedern! :)



PUBLICERAT: 2009-10-30, 21:08:57 | URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet



PUBLICERAT: 2009-10-30, 21:54:28 | URL: http://beloni.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: